bende size çok katılıyorum.ohaa falan oluyorum görünce ole tipleri.ayyy bi de bizi sevmezler.sanki topuklu giyince new yorka ayak basmış oluyoruz.mesela meltum cumbul gönül yarasında beydağının karıyam dio ben bayılıyorum.annem malatyalı.arguvanlı değil ama ole bi damat adayımız olur umarım.çok özendim sarkıya.çünkü ben anadolu özentisiyim.sahsen bizzt ben yanıı.american özentilerııııı da gönül yarasının o şarkısını dinlemeliler. saygılar.çüsssssss.
NOT:çüs dediğimie bakıp alman özentisi sanmayın benıııııııı
ağız alışkanlığı çunkuuuuuuuuuuu