Tabi hiçbiriniz Amerikan rock veya metal gruplarını dinlemiyorsunuz değil mi? Onlar rap dinleyince özenti oluyorlar, bizler rock veya metal dinlediğimiz için olmuyoruz değil mi? Bu ne kadar dar düşünce kalıplarıdır ya. Önce aynada kendimize bakmak aklımıza gelmez. Unutmayın çoğumuz bu gruplarla büyüdük, bu gruplardan çok şey öğrendik. Millete laf sokuşturmak kolay. Özenti veya değil, ezik ya da değil ne farkeder. Kendiniz bu heriflerin zamanında popüler olan kültür ürünlerinden faydalanırken gidip de şu andaki kültüre bok atmanız yersiz. Yok ya o zaman sadece Türkçe Rock dinleyelim ya da olmadı rock müziğe altın çağını yaşatan ülkeyi dışlayalım. Hey allahım ya objektif olmayı denemek zor geliyor değil mi? Çünkü herkesin kendi doğrusunun yanlış olma ihtimali yok veyahut yaptığımız eylemlerle, yaptığımız eleştirinin çelişkilerini göremiyoruz. :)
Saygılar...