ya arkadaşım kaç gündür senin yorumlarını okuyorum(Necrophilliac) ve seni tebrik ediyorum müzik konusundaki duyarlılığın için.kalbimden geçenleribenden öne yazıveriyosun(aslına bakarsan kalbimden geçenler çok dagha ağır sözzler ama saygılı olmak lazım)
hep dediğim gibi yoz müzikler dinleyerek(ki müzik bile demek saçma konuşmadan ve küfürden ibaret olan şeylere)kulağınızı yozlaştırmayın.