bende asık veyseli severim.onun düşmanlığını yapmazsınız değil mi? ya ona göre düşman kazanmak istemem.aslında annem derki;cahil bir dostun olacağına akıılı bi düşmanın olsun. şimdi eğer akıllı düşmanım olmak isteyen varsa olabilir.hayır demem.ay çünkü hep annemi dinlerim.