hala bu topicleri açarak eziliyorsunuz.. garaj müzik birimi ahanda koskocaman yazıyor...burda müzik tarzları arasında bi anlaşmazlık çıkabilir..bi tarza bağlı bi site değil kuruluş amacında en azından öyle..
o zaman sevdiğiniz müzik tarzını doğru düzgün savunamıyorsunuz? bu topic neden..müzik evet evrenseldir..müziği yapanlarda insan, insanın düşünceleridir..