ben iğrenç demedim..desemde rap müziğe derim dinleyene değil..
rap dinleyenle arkadaş olmam demiştim ..başka bi topicte..evet çünkü anlaşamam...anlaşsam zaten rap dinlemez.. konuşcak konumuz olmaz..ama oturp bi dergide aa bak şöyle demek ve ya aa işre my dying bride geliyomuş..demek..benim için önemli..beraber konsere gitmek..festivale gitmek...rap dinleyen biriyle paylaşıcak bişeyim yok..ben sadece onu demek istiyorum..müzik tarzına bakarım diye..