Bunun müzikle alakası yok aslında.Burada müzik sadece bir araç.Yani kişlik oluşumunu gösteriyor müzik burada bir şekilde.İsmail YK dinleyen zihniyet belki hayatında hiç işitmediği şeyleri bu müzikte işitti ve hoşuna gidiyor .Metal müzik dinleyen adam gitar telinin çıkarttığı sese hayran oldu .Ceza dinleyicisi, yer altının varoşları belki cezayı kendilerinden görüyorlar.
Metalciler özellikle de işin şekil kısmına özenenler pop müzikti , rap müzikti , vs vs sevmezler.Çünkü onlar kendilerini aşmış sanırlar.Ben de metal müzik dinlerim .Hoş müzik.Gitar teli bana göre büyüleyici bir şey.Ama işin şekil kısmı bana komik geliyor.Metal müziğin şekil kısmında olanların tipik bir İsmail YK cıdan farkı olamaz.Çünkü iki fan grubunun da kişilik problemleri vardır.
Müzik bir eğlence aracıdır.Abartmayalım.