Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden bu rap pop ve ....... diğer müzik türleri düşmanlığı????

  • bacchus13 • 4 Ağustos 2006 16:05 • #508201
    Sanat ve müzik birer eğlence değildir.

    Sanat bir eğlencedir.Sanat , müzik bir eğlencedir.Ne sanat sanat içindir saçmalığına göz yumarım ne de müzik müzik içindir saçmalığına.Çünkü bu sözleri sarfedenler genellikle kendini özel ve burjuva sınıfından sanan zavallılardır.Ve bu burjuva sınıfı insanlar kendi dinledikleri müziği sadece kendileri anlar sanırlar.Ve diğer insanları aşağılamaya çalışırlar.Ne emeğin anlamını bilirler ne de savaşın.Onlar için sadece zevkleridir ön plandaki.Mozart o besteleri yaparken eğlenmiyordu senin deyimine göre.Hiç de bile.Pek ala eğleniyordu.Sen müzik dinlerken eğlenmiyor musun?Duygusal müzik dinlerken bile insan eğlenir.Zaten eğlenmezse o müziği dinlemez.İnsan eğlenmediği eylemi sürdürmez.Çünkü eğlenmek daha önce de söylediğim gibi sadece bir araçtır.Mutluluğa giden yol eğlenmekten geçer.
    Eğlenmek sadece gülmek değildir.Senin sığ düşüncen zaten ancak bu kadar düşünebilir.Senin düşüncene göre eğlenmek sadece gülmek.Eğlenmek insanın amacıdır.Mutluluğun amacı.Ve burayı kirleten asıl şey ne biliyor musun?Kendini burjuva sınıfında sanan kişiliksizlerin dünyada her gün savaşlar yaşanırken müzik müzik içindir saçmalığını yapması.
Bu konunun tüm mesajları