Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden bu rap pop ve ....... diğer müzik türleri düşmanlığı????

  • bacchus13 • 4 Ağustos 2006 16:05 • #508201
    Sanat ve müzik birer eğlence değildir.

    Sanat bir eğlencedir.Sanat , müzik bir eğlencedir.Ne sanat sanat içindir saçmalığına göz yumarım ne de müzik müzik içindir saçmalığına.Çünkü bu sözleri sarfedenler genellikle kendini özel ve burjuva sınıfından sanan zavallılardır.Ve bu burjuva sınıfı insanlar kendi dinledikleri müziği sadece kendileri anlar sanırlar.Ve diğer insanları aşağılamaya çalışırlar.Ne emeğin anlamını bilirler ne de savaşın.Onlar için sadece zevkleridir ön plandaki.Mozart o besteleri yaparken eğlenmiyordu senin deyimine göre.Hiç de bile.Pek ala eğleniyordu.Sen müzik dinlerken eğlenmiyor musun?Duygusal müzik dinlerken bile insan eğlenir.Zaten eğlenmezse o müziği dinlemez.İnsan eğlenmediği eylemi sürdürmez.Çünkü eğlenmek daha önce de söylediğim gibi sadece bir araçtır.Mutluluğa giden yol eğlenmekten geçer.
    Eğlenmek sadece gülmek değildir.Senin sığ düşüncen zaten ancak bu kadar düşünebilir.Senin düşüncene göre eğlenmek sadece gülmek.Eğlenmek insanın amacıdır.Mutluluğun amacı.Ve burayı kirleten asıl şey ne biliyor musun?Kendini burjuva sınıfında sanan kişiliksizlerin dünyada her gün savaşlar yaşanırken müzik müzik içindir saçmalığını yapması.
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 16:16 • #508202
    Sanat ve müzik birer eğlence değildir.

    ya biz sadece eğlence amacı taşımaz diyoruz eğlendirmez demiyoruz
  • You • 4 Ağustos 2006 16:22 • #508203
    Sanat ve müzik birer eğlence değildir.

    Bizler sanatçı ve sanatçı adayları olarak sanatı şöyle görüyor ve şöyle söylüyoruz;


    Bizler Sanatçıyız!
    Başka çaremiz yok, sanatsal üretimi ve tüketimi
    ayrıcalık olmaktan çıkarmak zorundayız.
    Sanatçının da emekçilerin de başka çaresi yok.
    Halkımız, bizlere sunulan TV dizileriyle, “şu kadar
    zamanda şu kadar kitap” anlaşmalarına sıkışmış
    edebiyatla, aynı cendereye sıkışmış duygu sömürüsü
    piyasa şarkılarıyla, tükürülen heykellerle, sadece
    müzelerde görülen tablo ve resimlerle sermayenin
    cambazlıklarına ve AKP gericiliğine teslim olurken,
    sınıf atlama hayalleri ile mi avunacak?
    HAYIR!
    Ya sanatçı?
    Ya sanat?
    Üç beş kuruşa tamah edip hep düzenin yanında mı
    duracak?
    Sanat mücadele etmeyecek mi?
    Sanatçı mücadele etmeyecek mi?
    TABİ Kİ EDECEK!
    HATTA BUNA MECBURDUR!
    Bizce Sanat ilericidir.
    Bizce Sanat eşitlikten, özgürlükten ve dayanışmadan
    beslenir.
    Dolayısıyla bizce Sanat, doğası gereği mücadele eder.
    Varlığını bu mücadeleye borçludur.
    Birçok sanatçı dostumuz bugün yorgun olabilirler.
    Yılgın olabilirler.
    Suskun olabilirler.
    Bugün her koşulda birlikteliğin zeminini arayan ve
    bunu hayata geçirmeye çalışan bizler, sadece Sanat
    ürünlerimizi üretmekle değil, yeni kuşaklara “başka
    bir dünyanın var olabileceğini” göstermek ve eski
    Sanatçı dostlarımızı da daldıkları küskünlük
    uykusundan uyandırmakla yükümlüyüz.
    Ve tartışmasız bu birliktelik zemini gösteriyor ki
    buna gönüllü ve kararlıyız!
    Yarınların atalete tahammülü kalmamıştır.
    Dün için yarın olan bugünü ertelediğimiz sürece de
    tarihe karşı borcumuz, insanlığa karşı suçumuz
    artmaktadır.
    Tarihe ve insanlığa karşı olan bu yükümlülüğün
    bilinciyle bugün artık yarınlar için diyebiliyoruz ki:
    Eşitlik ve özgürlük mücadelesinde sanatçılar da var
    diyenler buluşacaktır.
    Buluşuyorlar da...
    Ve dahası bu buluşmada sanat da vardır sınıf da...
    Bugün sanatın ve sanatçının sorunları memleketin ve
    emekçilerin sorunlarından ayrı düşünülemez.
    Kendine ve emeğine yabancılaştırılan Sanatçılar,
    ürünlerine, üretim güçlerine, beyinlerine,
    yaratıcılıklarına sahip çıkmak, üretimden gelen
    güçlerini mücadele ateşinin ortasına atmak
    zorundadırlar.
    Mücadelemizin ortaklaştırılması zorunludur.
    Mücadele etmenin tek yolu da öncelikle ayağa
    kalkmaktır.
    Yarın bu coğrafyada kurulacak özgür toplumun sağlam
    bir parçası olmak, o toplumun kurulmasında pay ve söz
    sahibi olmak için, ezberlerimizi bozup, yine ve
    yeniden kavgaya atılmak zorundayız.
    Çünkü bizler sanatçıyız...
    Emekçilere “Ayağa Kalk” derken ayakta olmak, “Başka
    Bir Dünya Mümkün” derken öncelikle biz hayal
    edebiliyor olmalıyız...
    Dik durmak... Dik yürümek zorundayız...
    Çünkü bizler SANATÇIYIZ !


    Sanatı yaşatmak için bu mücadeleyi vermekten başka çağre yoktur. Sanatı teorik olarak tartışmak için önce pratikte sanatın özgürlğü içim mücadele etmek gerekir arkadaşlarım.

    Madem bu kadar ateşlisiniz sanat konusunda öyleyse buyrun gelin pazar günü saat 10 30 da Kadıköye Nazım Hikmet Kültür Merkezine. Sanat Cepheinin kahavaltısına katılın. Birlikte mücadele edelim sanatçı,sanatçı adayları ve ''sanat severler'' olarak...
  • Necrophilliac • 4 Ağustos 2006 17:27 • #508204
    Sanat ve müzik birer eğlence değildir.

    bacchus13;

    Müzisyenler, resamlar, heykeltraşlar, yazarlar burjuva olamaz.Burjuva; işçi çalıştıran ve geçimini böyle sağlayan kimselerdir.Sanatçılar bu sınıfa girmez.Senin dediklerin rönesansla öldü.Eskiden sadece zenginlerin tabloları yapılırdı.Rönesans'la fakirlerinde resmileri yapılabileceği anlaşıldı.

    Sanat; bencil değildir.Mozart sanat yaparken eğleniyordu şüphesiz, peki parasızlık bir eğlence biçimi midir?Veya sanat madem insanları eğlendirmek için yapılıyor, niçin sadece Mozart eğleniyor?Mozart sadece kendini eğlendirmek için beste yapsaydı yazdığı besteleri ölümüne yakın yakardı öyle değil mi?

    İnsan eğlenmediği eylemi sürdürmüyor olsaydı, kimse çilehanelere gitmezdi.
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 18:55 • #508213
    Sanat ve müzik birer eğlence değildir.

    ya hata var ben bu mesajı düzgün yazdım hatta düzenle diyince de düzgün çıkıyor


    nasıl olabilir bu

    mümkün mü yaaa
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 18:56 • #508214
    Sanat ve müzik birer eğlence değildir.

    ya küfür edicem yenin ederim türkçe harf kullanıyorum bozuk çıkıyor

    nasıl oluyor bu bakın mesajlara Allah aşkına
  • linkin_parkk_ • 4 Ağustos 2006 19:32 • #508217
    TAMAM ARKADAŞLAR DOĞRUDUR.MÜZİK EVRENSEL AMA ŞÖYLE BİRDE GERÇEK YOK MU ŞARKIYA BAKARMISINIZ.İSMAEL YK - ALLAH BELANI VERSİN BÖYLE ŞARKI MI OLUR YAW VEYA SARILMANDAN BELLİ KIRCAN MI BELİMİ. BU NE YA BUNLAR MÜZİK DİYE DİNLEYENİN BEN ZEVKİNDEN ŞÜPHE DUYARIM.MÜZİK TARZ İŞİDİR BİR KERE HERKES KENDİ TARZINDA İLERLESİN KİMSENİN KİMSEYE DÜŞMANLIK ETMEYE HAKKI YOK TAMAM AMA ELEŞTİRMEYE HAKKI VAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BEN.
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 19:38 • #508218
    ya ismail yk ne yapıyo pop mu,
    tamam
    kalkıp ismail yk kötü dersiniz
    ama pop hiçtir diyemezsiniz!

    bunu anlatıyorum
  • fuck n_life • 4 Ağustos 2006 19:52 • #508221
    ben eski bir rap dinleyiciyim.7 yaşımdan 15 yaşıma kadar dinledim ve de takip etmeyede çalışıyorum hala.ama şu an elimde bas gitarım grubumla metal ve rock yapmaktan çok buyuk bir haz duyuyorum.ayrıca yukarıda anlattığın klip stili başka bir amaç başka bir şeyi anlatmak için baş vuruluyor bunu araştırıp öğrenmeni öneririm.tamam bazıları çok abartı.ayrıca insanların bence müzik türlerine değil kişilere bağlı olarak onların yaptığı işler kötüleniyor.herhalde şurda sezen aksu yu duyduğunda sesini kapatan insan yoktur diğecem ama vardır sırf inat olsun diye çünkü alternatif olacam diye diğer insanlar gibi sabit görüşlerinden kaçamayan insanlarla dolu.
  • -jackal_musty- • 4 Ağustos 2006 20:01 • #508222
    güzel olan her müziği dinlerim...rap hariç..