Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden bu rap pop ve ....... diğer müzik türleri düşmanlığı????

  • Necrophilliac • 5 Ağustos 2006 14:35 • #508284
    Onlar kişisel.Mesela ben;

    Heavy, Thrash, Doom, Gothic'e de düşmanım.Power ve Progressiv'e karışmıyorum.Death vb.'yi seviyorum zaten
  • kkurt • 5 Ağustos 2006 14:36 • #508285
    ya ben sadece rap demiyorum başka şeylere de düşmansınız hatta alternatifçilere falan


    belki de rock müziğini softlaştırıp toplaştırdıkları içindir:)

    bu alternatif, grunge vs modası çıktğından beri doğru dürüst rock/metal albümlerinin sayısı baya azaldı. o alternatif grupların kaç tanesi adam gibi rock yapıyor ki?
  • lena avrıl • 5 Ağustos 2006 14:44 • #508286
    eeeeee mesela şebnem metalci mi???
  • kkurt • 5 Ağustos 2006 14:49 • #508287
    eeeeee mesela şebnem metalci mi???


    alternatifçi olmadığı kesin. şebnemin büyüdüğü yıllarda hala metal çalınırdı, gerekli kulak alışkanlığını almıştır.
  • lena avrıl • 5 Ağustos 2006 14:55 • #508288
    ama onlar da önemli müzisyenler ben ce
  • Necrophilliac • 5 Ağustos 2006 14:57 • #508289
    Şebnem Ferah'ta zevk meselesine girer.. İlk albumünden kulağımı tırmalamayan şarkıları var.Ama pek sevmem.

    Ayrıca Şebnem Ferah niçin tanımadığı insanlarca "şebnem" ve bazılarınca "şebo" "şbnm" diye anılıyor.Ve "şeboist" nedir?
  • kkurt • 5 Ağustos 2006 15:01 • #508290
    http://www.youtube.com/watch?v=eG3d5KizkPM

    şebnem ferahın beraber büyüdüğü müzik budur. (video kalitesi çok bozuk, ama yeterince açıklayıcı olur yine de.) bunun tadına varan kişinin alternatifle malternatifle işi olmaz. orjinalini bulup dinle.

    burada rainbow'dan bir konser kaydı var, ama stüdyo kaydının onda biri kadar bile iyi değil:

    http://www.youtube.com/watch?v=SPptmYPkUJQ
  • lena avrıl • 5 Ağustos 2006 15:36 • #508291
    şebnem ferah'ın yıllarca önce kurulan ilk sitesinin adıydı şeboist.net ondan
  • -jackal_musty- • 5 Ağustos 2006 15:39 • #508292
    alternatif de sevmem... ama yeri gelince dinliyorum..

    rap ayrı bi kavram.. sadece k*ç sallanarak küfürü bolbol basarak şarkımı yapılır..

    arabesk in modernize hali...
  • lena avrıl • 5 Ağustos 2006 17:10 • #508305
    eee mtvdeki 50 falan öyle ama ben raple hip hop'ın son zamanlarda ayrı olduğunu düşünüyorum
    yani artık her rapçinin r&b ci sevgilisi +mücevher markası falan var gibi algılanıyor ama öyle değil işte