-
Sanat ve müzik birer eğlence değildir.
ben bass gitara sesi hoşuma gittiği için başladım.şimdide çalmaktan hoşlandığım ve çalarken eğlendiğim için çalıyorum.bence sanattada biraz eğlence payı vardır
-
o zaman çok güzel olan bir şeyi kaçırdın derim
-
aynı içerikli başlıklar neden tekrar tekrar açılır ben de bunu anlamıyorum...
kimse karşısındakinin zevklerini kabullenmek, sevmek zorunda değil... görüşlerini belirtmekte özgür...
-
nerde açıldı bu başlık
anca rapçilere hakaret başlıklarıu var
-
ya burda bir psyccomat var benim tahtıma oynuyor:)
gerçi ben bıraktım o işleri:P
-
bence rap te zaten onmlı olan muzık değil sadece anlatılmak istenen şeyler onemli
-
zaten sorun görüşlerin belirtilme biçimlerinde çıkıyo
-
doğru
mesela ben de sizin fanı olduklarınıza sizin gibi saydırsamolur mu
-
kötü olmayan bişeye saydıramazsınki=) yoksa çoktan saydırmıştın=) ama kendin diyorsun bende dinliyorum diye...=))
aynı başlık aşağıda da var..hep rapçiler açtı..
-
ya ben sadece rap demiyorum başka şeylere de düşmansınız hatta alternatifçilere falan