Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

neden bu rap pop ve ....... diğer müzik türleri düşmanlığı????

  • fuck n_life • 4 Ağustos 2006 20:02 • #508223
    Sanat ve müzik birer eğlence değildir.

    ben bass gitara sesi hoşuma gittiği için başladım.şimdide çalmaktan hoşlandığım ve çalarken eğlendiğim için çalıyorum.bence sanattada biraz eğlence payı vardır
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 20:36 • #508225
    o zaman çok güzel olan bir şeyi kaçırdın derim
  • hiyerrapol • 4 Ağustos 2006 20:50 • #508226
    aynı içerikli başlıklar neden tekrar tekrar açılır ben de bunu anlamıyorum...

    kimse karşısındakinin zevklerini kabullenmek, sevmek zorunda değil... görüşlerini belirtmekte özgür...
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 21:18 • #508227
    nerde açıldı bu başlık
    anca rapçilere hakaret başlıklarıu var
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 21:25 • #508229
    ya burda bir psyccomat var benim tahtıma oynuyor:)
    gerçi ben bıraktım o işleri:P
  • fuck n_life • 4 Ağustos 2006 21:30 • #508230
    bence rap te zaten onmlı olan muzık değil sadece anlatılmak istenen şeyler onemli
  • fuck n_life • 4 Ağustos 2006 21:33 • #508231
    zaten sorun görüşlerin belirtilme biçimlerinde çıkıyo
  • lena avrıl • 4 Ağustos 2006 21:54 • #508232
    doğru
    mesela ben de sizin fanı olduklarınıza sizin gibi saydırsamolur mu
  • -jackal_musty- • 4 Ağustos 2006 22:02 • #508233
    kötü olmayan bişeye saydıramazsınki=) yoksa çoktan saydırmıştın=) ama kendin diyorsun bende dinliyorum diye...=))


    aynı başlık aşağıda da var..hep rapçiler açtı..
  • lena avrıl • 5 Ağustos 2006 14:32 • #508283
    ya ben sadece rap demiyorum başka şeylere de düşmansınız hatta alternatifçilere falan