TAMAM ARKADAŞLAR DOĞRUDUR.MÜZİK EVRENSEL AMA ŞÖYLE BİRDE GERÇEK YOK MU ŞARKIYA BAKARMISINIZ.İSMAEL YK - ALLAH BELANI VERSİN BÖYLE ŞARKI MI OLUR YAW VEYA SARILMANDAN BELLİ KIRCAN MI BELİMİ. BU NE YA BUNLAR MÜZİK DİYE DİNLEYENİN BEN ZEVKİNDEN ŞÜPHE DUYARIM.MÜZİK TARZ İŞİDİR BİR KERE HERKES KENDİ TARZINDA İLERLESİN KİMSENİN KİMSEYE DÜŞMANLIK ETMEYE HAKKI YOK TAMAM AMA ELEŞTİRMEYE HAKKI VAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM BEN.