ben eski bir rap dinleyiciyim.7 yaşımdan 15 yaşıma kadar dinledim ve de takip etmeyede çalışıyorum hala.ama şu an elimde bas gitarım grubumla metal ve rock yapmaktan çok buyuk bir haz duyuyorum.ayrıca yukarıda anlattığın klip stili başka bir amaç başka bir şeyi anlatmak için baş vuruluyor bunu araştırıp öğrenmeni öneririm.tamam bazıları çok abartı.ayrıca insanların bence müzik türlerine değil kişilere bağlı olarak onların yaptığı işler kötüleniyor.herhalde şurda sezen aksu yu duyduğunda sesini kapatan insan yoktur diğecem ama vardır sırf inat olsun diye çünkü alternatif olacam diye diğer insanlar gibi sabit görüşlerinden kaçamayan insanlarla dolu.