Batı hertürlü teknolojik gelişiminin temelini ,doğudan almıştır ve benim lafım sadece 1500 eydi.Türk halkı ya da diğer doğu halkları sadece 500 küsür senedir gelişme kaydetmemiştir.Bugün ki müziğin temelinden tut herşey doğunun eseridir temelde.Yiğidi öldürelim ama hakkınıda verelim hiç olmazsa.