Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atam izindeyiz (muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut)

  • rubber soul • 7 Ağustos 2006 17:40 • #508471
    Gayet ciddi bir soru ve serzenişti benimkisi! tartışmak için söylememiştim.Ti'ye almana lüzum yok.
  • kkurt • 7 Ağustos 2006 17:58 • #508473
    ti'ye almadım. gerçek bu malesef. ordan oraya at koşturup, ona buna savaş açmakla, onun bunun haddini bildirmekle, haddi bildirilenlerden vergi almakla ve bu düzeni "hakkın dinini cihad ve fetihlerle savunduk ve yaydık" adı altında içeride pazarlayarak göz boyamakla üretim olmuyor. aynısını daha gizli kapaklı yapanlara "aha bunlar emperyalist" demek te bir o derece ilginç bir refleks. diyeceksin ki o devirde diğerleri de bunu yapıyordu zaten. doğru, ama bir şekilde bundan kurtuldular (çözüm yöntemlerinin ne derece adil ve ahlaklı olduğu, yerine kurdukları düzenin ince detaylarındaki gizli sömürü düzeni ayrı bir konu), ama netice itibari ile biz hala bu problemi çözememiş durumdayız.
  • rubber soul • 7 Ağustos 2006 18:03 • #508474
    Batı hertürlü teknolojik gelişiminin temelini ,doğudan almıştır ve benim lafım sadece 1500 eydi.Türk halkı ya da diğer doğu halkları sadece 500 küsür senedir gelişme kaydetmemiştir.Bugün ki müziğin temelinden tut herşey doğunun eseridir temelde.Yiğidi öldürelim ama hakkınıda verelim hiç olmazsa.
  • kkurt • 7 Ağustos 2006 18:04 • #508476
    500 olsun. seni mi kırıcam.
  • rubber soul • 7 Ağustos 2006 18:06 • #508477
    Beni kırmadın zaten.Ama yanlış konuşmayalım,bilerek konuşalım :)
  • kkurt • 7 Ağustos 2006 18:07 • #508478
    peki, bidaha olmaz:)
  • rubber soul • 7 Ağustos 2006 18:09 • #508479
    Estağfurullah canım :) kouşuyoruz.Artık birşeylerin her kanaldan düzelmesi şart,bunuda yavaş yavaş bizler yapacağız.
  • Single_FACTOR • 7 Ağustos 2006 19:46 • #508496
    kastettiğim o değil keske senin dediğin gibi olsa
  • gulsah2610 • 7 Ağustos 2006 20:50 • #508519
    siteye giriyorum fakat açamadım dolayısıyla dinleyemiyorum.
  • lena avrıl • 7 Ağustos 2006 20:51 • #508521
    guinness mi ne ona girdik biz bir iki sene önce şu an değişmiş olabilir