-
Gayet ciddi bir soru ve serzenişti benimkisi! tartışmak için söylememiştim.Ti'ye almana lüzum yok.
-
ti'ye almadım. gerçek bu malesef. ordan oraya at koşturup, ona buna savaş açmakla, onun bunun haddini bildirmekle, haddi bildirilenlerden vergi almakla ve bu düzeni "hakkın dinini cihad ve fetihlerle savunduk ve yaydık" adı altında içeride pazarlayarak göz boyamakla üretim olmuyor. aynısını daha gizli kapaklı yapanlara "aha bunlar emperyalist" demek te bir o derece ilginç bir refleks. diyeceksin ki o devirde diğerleri de bunu yapıyordu zaten. doğru, ama bir şekilde bundan kurtuldular (çözüm yöntemlerinin ne derece adil ve ahlaklı olduğu, yerine kurdukları düzenin ince detaylarındaki gizli sömürü düzeni ayrı bir konu), ama netice itibari ile biz hala bu problemi çözememiş durumdayız.
-
Batı hertürlü teknolojik gelişiminin temelini ,doğudan almıştır ve benim lafım sadece 1500 eydi.Türk halkı ya da diğer doğu halkları sadece 500 küsür senedir gelişme kaydetmemiştir.Bugün ki müziğin temelinden tut herşey doğunun eseridir temelde.Yiğidi öldürelim ama hakkınıda verelim hiç olmazsa.
-
500 olsun. seni mi kırıcam.
-
Beni kırmadın zaten.Ama yanlış konuşmayalım,bilerek konuşalım :)
-
peki, bidaha olmaz:)
-
Estağfurullah canım :) kouşuyoruz.Artık birşeylerin her kanaldan düzelmesi şart,bunuda yavaş yavaş bizler yapacağız.
-
kastettiğim o değil keske senin dediğin gibi olsa
-
siteye giriyorum fakat açamadım dolayısıyla dinleyemiyorum.
-
guinness mi ne ona girdik biz bir iki sene önce şu an değişmiş olabilir