Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atam izindeyiz (muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut)

  • ex-i • 7 Ağustos 2006 23:53 • #508548
    peki şarkıya yorum yapacak olan yok mu?
  • bacchus13 • 8 Ağustos 2006 00:08 • #508555
    Ülkücülerin hazırladığı videolardan biri daha.Ama içinde anlamlı mesajlar da yok değil.
  • Serpent_King • 8 Ağustos 2006 00:46 • #508557
    her türlü demek biraz abartı olmuyor mu ?

    herneyse diyeceğim şu ki teknolojik gelişmeyi almak veya başarmak önemli değil kullanmak , teknolojiden yararlanmak önemli ve biz bunu beceremiyoruz malesef.bulgaristan gibi bizim 10 da birimiz kadar bile yüzölçümü olmayan bir ülkede internet bizimkinden 8 kat hızlı ve 25 ytl ye tekabül eden bir fiyatta satılıyorsa o cnbc e de akşamları ekonomi yorumu yapan profesörleri yolda pataklamak lazım memleketi güllük gülistanlık gösterdikleri için.

    türkiye'de yaşamak git gide güçleşiyor ve herkes izlemekle kalmayıp üstüne yanlış yerlere oy verince veya bizim gibi gençler oylarını kullanmak istemeyince bu gidişi körüklüyor.

    yani madem üretmiyoruz bari tren izlemeyelim böyle :D
  • rubber soul • 8 Ağustos 2006 01:22 • #508561
    Sadece bardağın boş kısmını görmek bizim milletin adeti olmuş ne yazık ki ..herkesin öfkeyle tekmelediği duvar yıkılır:)konu çok dağıldı arkadaşlar ,biraz müziğe bağlasak fena olmayacak.
  • kkurt • 8 Ağustos 2006 04:34 • #508566
    yaf ne oluyor bu mesajlara okuyamadan siliniyorlar.
  • kkurt • 8 Ağustos 2006 05:05 • #508567
    olayın detayına girmek gerekirse işte böyle oluyor:

    http://www.milliyet.com.tr/2006/08/08/yazar/uras.html
  • BENEN • 8 Ağustos 2006 12:42 • #508592
    yoo dolandırıcılık ve nüfus konularında gayet üreticiyiz:(


    bende buna katılıyoprum hemde müthiş .
  • Single_FACTOR • 8 Ağustos 2006 23:29 • #508694
    yaf ne oluyor bu mesajlara okuyamadan siliniyorlar.


    anladığım birileri beni sevmiyor. yoksa yazdıklarımda (konu amacından sapmış zatan müdür bozuntusu da buna alet olmuş) konu dışında bir silme sebebi olamaz.
    kaldı ki"ağlak bir milletiz" demiştim mesajımda en sivri olarak.
    kabul etmek gerekir ki; Mesela Türk milleti için denilen; "ulan salaklar" kelimesi yanında solda sıfır kalır bu cümle.
  • rubber soul • 8 Ağustos 2006 23:38 • #508695
    GaRaJ da siyaset konuşamazsın.Birşeyden bozma değilim bu arada ben ve alet olduğum bir siyasi fikir beyanı olmadı ;sadece ehli olduğum için,çok iyi bildiğim için bir yanlışı düzelttim.
  • rubber soul • 9 Ağustos 2006 00:08 • #508712
    Seninle bir şekilde tartışmaya girmeyeceğim siyaset yapma mesajın silinir.