herneyse diyeceğim şu ki teknolojik gelişmeyi almak veya başarmak önemli değil kullanmak , teknolojiden yararlanmak önemli ve biz bunu beceremiyoruz malesef.bulgaristan gibi bizim 10 da birimiz kadar bile yüzölçümü olmayan bir ülkede internet bizimkinden 8 kat hızlı ve 25 ytl ye tekabül eden bir fiyatta satılıyorsa o cnbc e de akşamları ekonomi yorumu yapan profesörleri yolda pataklamak lazım memleketi güllük gülistanlık gösterdikleri için.
türkiye'de yaşamak git gide güçleşiyor ve herkes izlemekle kalmayıp üstüne yanlış yerlere oy verince veya bizim gibi gençler oylarını kullanmak istemeyince bu gidişi körüklüyor.
yani madem üretmiyoruz bari tren izlemeyelim böyle :D