Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atam izindeyiz (muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut)

  • TurkishMetal • 10 Ağustos 2006 18:44 • #508962
    Niye 50 daha az olmazmı.Sen aklı bilinci yerinde birimisin gerçekten merak ettim.sanırım sadece gezi broşürleri okuyorsun.Camiye müzeye alime takmış durumdasın da ondan dedim hani.Kıt türkçemle bu kadar oluyo mazur gör artık
  • Single_FACTOR • 10 Ağustos 2006 18:48 • #508963
    bazı kişiler radikal bir iki fikir ya da konu gördüklerinde savunucu olur çıkar, Ne kadar ilginçtir kendi düşüncelerini yansıtmaktan aciz "sen maden oyle daha iyisini yap " Klişeleri arkasına sığınır ki; asıl kahvehane ve berber işi budur. hiç bir fikir üretemeyip düşünceleri baltalamakla vakit kaybederler...
  • kkurt • 10 Ağustos 2006 18:53 • #508964
    Niye 50 daha az olmazmı


    pamuk prenses ve yedi cücelerden daha karışık birşeyleri araştırmayı denersen daha az olup olmadığını kendin tecrübe edip öğrenirsin.
  • TurkishMetal • 10 Ağustos 2006 18:55 • #508965
    söylediklerimin baltalamayla hiçbir ilgisi yoktur.Madem benim söylediklerimden etkileniyor demekki düşüncelerini beynine sağlam kazımamış.Aldığı kararların doğruluğundan emin değil.

    Yaptığınız şey tabiri caizse shit atmaktan farksızdır.Dünyada sinir haslatığı geçiren bir hastayı çalgı aletiyle ve su sesiyle iyileştiren tek millet olduğumuzu hatırlatırım.Her insan görmek istediğini görür.Ne mutlu türkiye gibi büyük bir ülkede yaşıyorum ne mutlu içinden kötülük geçmeyen anadolu insanına sahibim.Sevmeyen defolur gider.50 sayfa kitap okumakla olsaydı emin ol cm ylmz sabotaist olmazdı.Daha fazla tartışmicam.Saygılarımı sunarım
  • kkurt • 10 Ağustos 2006 19:05 • #508966
    bence sen hayal aleminde yaşıyorsun. ama suçlamamak lazım. böyle eğitiyorlar okulda insanları. ne okuttukları tarih kitapları gerçekleri yazıyor, ne de başka birşeyi doğru dürüst öğrettikleri var.
    istersen seni biraz daha uyandırayım tatlı uykundan: ermenilerin bağıra bağıra savundukları soykırım da gerçektir, ama ufak bir farkla ki bunu yapanlar ne yaptıklarının farkında bile olmayacak kadar geri zekalı idiler, ki aynı adamlar sarıkamışta 90000 küsür askerin donarak ölmesine sebep olmuştur (ne yazık ki bu adamlar salaktı o yüzden bilmeden yapmışlardır şeklindeki bir savunmayı bugünlerde kimse kabul etmiyor). sen hala anlı şanlı tarih palavralarına inanabilirsin. ne de olsa kitaplarda öyle yazıyor.
  • TurkishMetal • 10 Ağustos 2006 19:15 • #508967
    Seninle tartışmaya devam etmicem.
  • Single_FACTOR • 10 Ağustos 2006 19:26 • #508968
    Dünyada sinir haslatığı geçiren bir hastayı çalgı aletiyle ve su sesiyle iyileştiren tek millet olduğumuzu hatırlatırım


    Sinir hastalığı adı üstünde. tedavisi türklere özgü birşey değildir, zaten müzik olur, çiçek olur yeşillik olur, deniz olur ne sakinleştirirse o olur.

    Alabalıkla Fıkık tedavi eden, okuyup Üfleyerek kanseri iyileştiren de biziz. daha neler var mesela .ben de Osurarak duvar deliyorum. ısapatı? elbette Bunlar kadar kadar gerçek...
  • kkurt • 10 Ağustos 2006 19:30 • #508969
    kitap okumakla olsaydı cm ylmz sabotaist olmazdı


    cem yılmaz neci olmuş pardon? cem yılmaz keskin zekalı bir adamdır. öyle olmuşsa vardır bir bildiği:D geçenlerde yurdumun insanı sarılmış cep telefonuna neymiş efendim yeni genelkurmay başkanı işte o dediğindenmiş. hani sadece ara sıra olsa keşke böyle zırvalar da gülsek... ama gülemiyoruz da artık. baydı. kendi kusurlarını görmeyip yok sebataycılar yok bilmeneciler yüzünden gelişemiyoruz zırvalarını artık komik bile bulamıyorum. geçenlerde saadet partisi başkanı çıkmış koskoca adam utanmadan anlatıyor neymiş efendim keneleri israilli kadınlar getirmişmiş, araştırılsınmış. güler misin ağlar mısın.
  • Single_FACTOR • 10 Ağustos 2006 19:31 • #508970
    geçenlerde saadet partisi başkanı çıkmış koskoca adam utanmadan anlatıyor neymiş efendim keneleri israilli kadınlar getirmişmiş, araştırılsınmış. güler misin ağlar mısın.

    Yarıldım ben o olaya...
    Tükürürürm ben böyle sanata diyip heykel kaldırtanlar,
    Gavur müziği deyip pavarottiyi kapattıranlar,
    Bodrumdaki Zindan girişindeki tarihi yazıyı içeriğinden dolayı sildirtenler.
    Sur duvarları bizanstan kalmıştır gavur işidir diyen Başkakanlar.
    Matba şeytan icadıdır diyen zihniyeti ne kadar şağrıştırıyor değilmi?
    Neymiş?
    Mal sadece pazarda satılmıyor işte
  • TurkishMetal • 10 Ağustos 2006 19:36 • #508971
    bence sende dinlemelisin.