söylediklerimin baltalamayla hiçbir ilgisi yoktur.Madem benim söylediklerimden etkileniyor demekki düşüncelerini beynine sağlam kazımamış.Aldığı kararların doğruluğundan emin değil.
Yaptığınız şey tabiri caizse shit atmaktan farksızdır.Dünyada sinir haslatığı geçiren bir hastayı çalgı aletiyle ve su sesiyle iyileştiren tek millet olduğumuzu hatırlatırım.Her insan görmek istediğini görür.Ne mutlu türkiye gibi büyük bir ülkede yaşıyorum ne mutlu içinden kötülük geçmeyen anadolu insanına sahibim.Sevmeyen defolur gider.50 sayfa kitap okumakla olsaydı emin ol cm ylmz sabotaist olmazdı.Daha fazla tartışmicam.Saygılarımı sunarım