bence sen hayal aleminde yaşıyorsun. ama suçlamamak lazım. böyle eğitiyorlar okulda insanları. ne okuttukları tarih kitapları gerçekleri yazıyor, ne de başka birşeyi doğru dürüst öğrettikleri var.
istersen seni biraz daha uyandırayım tatlı uykundan: ermenilerin bağıra bağıra savundukları soykırım da gerçektir, ama ufak bir farkla ki bunu yapanlar ne yaptıklarının farkında bile olmayacak kadar geri zekalı idiler, ki aynı adamlar sarıkamışta 90000 küsür askerin donarak ölmesine sebep olmuştur (ne yazık ki bu adamlar salaktı o yüzden bilmeden yapmışlardır şeklindeki bir savunmayı bugünlerde kimse kabul etmiyor). sen hala anlı şanlı tarih palavralarına inanabilirsin. ne de olsa kitaplarda öyle yazıyor.