Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atam izindeyiz (muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut)

  • ex-i • 7 Ağustos 2006 00:47 • #508422
    Arkadaşlar Yine evde yapmış olduğum bir çalışmayı sizlerle paylaşıyorum Tüm bu savaşlar ortasında tüm arkadaşları birliğe dirliğe barışa davet ediyorum ve Türk olduğunu unutan veya kabullenmeyen ezik genleri kınıyorum iyi dinlemeler yorumlarınızı bekliyorum.

    http://www.hemenpaylas.com/download/1361681/Atam_Izindeyiz.mp3.html
  • kare-te • 7 Ağustos 2006 00:53 • #508423
    güzel olmuş moruk filmi izlemedin inşallah :D
  • kkurt • 7 Ağustos 2006 03:09 • #508436
    ataturk iyi gaz vermiş vakti zamanında (türk, ögün çalış güven vs), ama anlayan çıkmamış pek. şöyle dese belki daha iyi olurdu: ulan salaklar, 1500 küsür senedir üretimle alakanız yok, artık kıçınızı kaldırın da birşeyler üretin.
  • Single_FACTOR • 7 Ağustos 2006 16:18 • #508457
    1500 küsür senedir üretimle alakanız yok, artık kıçınızı kaldırın da birşeyler üretin.
    aynen katılıyorum
  • lena avrıl • 7 Ağustos 2006 16:26 • #508460
    yoo dolandırıcılık ve nüfus konularında gayet üreticiyiz:(
  • Single_FACTOR • 7 Ağustos 2006 16:57 • #508462
    Dünya Üzerinde kap-Kaç ve Gasp ta 1 numarayız.
  • lena avrıl • 7 Ağustos 2006 16:59 • #508464
    en değersiz para da bizim o da var
  • kkurt • 7 Ağustos 2006 17:35 • #508467
    en değersizi bizimki değil. mesela çinliler bizden çok üretim yaptıkları halde bizimki daha değerli. nasıl oluyor derseniz oluyor işte... iteleye kakalaya. borç stoğu yaparak, yabancı yatırımcıya (yatırımcı denildiğine bakmayın, aslında yabancı faizciye) faiz ödeyerek ve bu sayede içeri bol miktarda döviz girmesini sağlayarak, vs. yöntemlerle paranın değeri yükseltilebiliyor. sonra bunun adı "enflasyonla mücadele" programı oluyor. tabi bu içeri giren döviz kar edip çıkacak ara sıra. işte o dönemlerde de "kriz" oluyor, sanki önceden bilinmiyormuş gibi gelenin kar ettikten sonra çıkıp gideceği.
  • rubber soul • 7 Ağustos 2006 17:37 • #508468
    Afedersin ama hangi 1500 sene?Bunu konuşmak için tarihi iyi bilmekte yarar var.
  • kkurt • 7 Ağustos 2006 17:39 • #508469
    pardon 15000 sene olacaktı. bir sıfır eksik olmuş.