-
-
güzel olmuş moruk filmi izlemedin inşallah :D
-
ataturk iyi gaz vermiş vakti zamanında (türk, ögün çalış güven vs), ama anlayan çıkmamış pek. şöyle dese belki daha iyi olurdu: ulan salaklar, 1500 küsür senedir üretimle alakanız yok, artık kıçınızı kaldırın da birşeyler üretin.
-
1500 küsür senedir üretimle alakanız yok, artık kıçınızı kaldırın da birşeyler üretin.
aynen katılıyorum
-
yoo dolandırıcılık ve nüfus konularında gayet üreticiyiz:(
-
Dünya Üzerinde kap-Kaç ve Gasp ta 1 numarayız.
-
en değersiz para da bizim o da var
-
en değersizi bizimki değil. mesela çinliler bizden çok üretim yaptıkları halde bizimki daha değerli. nasıl oluyor derseniz oluyor işte... iteleye kakalaya. borç stoğu yaparak, yabancı yatırımcıya (yatırımcı denildiğine bakmayın, aslında yabancı faizciye) faiz ödeyerek ve bu sayede içeri bol miktarda döviz girmesini sağlayarak, vs. yöntemlerle paranın değeri yükseltilebiliyor. sonra bunun adı "enflasyonla mücadele" programı oluyor. tabi bu içeri giren döviz kar edip çıkacak ara sıra. işte o dönemlerde de "kriz" oluyor, sanki önceden bilinmiyormuş gibi gelenin kar ettikten sonra çıkıp gideceği.
-
Afedersin ama hangi 1500 sene?Bunu konuşmak için tarihi iyi bilmekte yarar var.
-
pardon 15000 sene olacaktı. bir sıfır eksik olmuş.