Ne haddimize zaten o konuların uzamanı varken...
Ayrıca tekrar yazıyorum hoşunagitmediği için o kelimeleri de silmişsin;
Ehli olduğun konuşarı Silmeyip doğrusunu yazarsan biz de nerede yanlış yaptığımızı öğreniriz, Yoksa bu kadar siyasi mesaj içinde bana karşı bir tavrın varmış gibi duruyor yaptıkların .)
NEYİN SİYASETİNİ YAPMIŞIM AÇIKLA!!!!
(ya da gene yaptığın gibi kaçarak bu mesajı da sil.)