Herşeyi biraz abartmıyormusunuz.Herşeyin kötüsü bizde bir herşeye layığız ağlağız dolandırıcılar bizde.Bence bu laflarla kendimizi olmadığımız kişiler gibi gösteriyoruz.Cahilin bile ağzında türküz abi buluruz bi yönünü,abi türk yapmış bozulur tabi.Ben bu lafları söyleyenlere çok kızıyorum açıkcası.Söyledikleriniz öyle yerlere geliyoki tekerleği bulanda türk değilmiş abi.Elektriğide ecnebi buldu.Biz neyi bulmuşuz gibi laflar benim çok sinirimi bozuyor açıkcası.Garip şeyler de olmuyo değil tabi ki.Her ülkede ne kadar pislik varsa bizim ülkemizde de o kadar var.Misal isviçre Türkiye milli maçı.Adamlar olay çıkardılar orda 90 dk bitti bütün medya kamerasını kapattı.Bizimkiler olay çıktı soyunma odalarına kadar girdi.Fifa ya görüntüleri veren türk medyasıdır.Yapma işte niye veriyorsun.Adamlar ondan sonra sana barbar derler tabi.Bizim bildiğimiz tek iğrenç semt sarıgazidir dünyanın en pis yeri ise harlemdir.Zencilerin durumunu oraya giden biri anlatmadan anlayamazmışız bende sonradan öğrendim.Herşeyin berbatı bizde değil yani.
Atatürk gibi bir öndere sahiptik.Bu tüm dünya milletlerinden üstün kılar bizi.