kendı yorumun abı adamlar 3 kıtaya hukmedıyolar yanı dunyanın super gucu olmuslar ama yınede herkes hosgoruyle davranıyolar tarıhı tarıh dersınde degıl bızzat arastırarak bırcok farklı kıtaplardan okuyarak ogrenmıs bı ınsan olarak senı de tarıhımızı okumaya ve bı takım olayları mantık suzgecınden gecırıp bıdaha dusunmeye davet edıyorum evet 1600 lu konularda haklısın daha dogrusu sunu 1700 yapalım gerılemenın baslaması bu cok dogal bunun da bırcok sebebı var merak edersen uzun uzun konusabılıız