Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atam izindeyiz (muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut)

  • kkurt • 10 Ağustos 2006 17:45 • #508951
    bence 3 kıtaya hükmetmek başarı sayılmaz, biraz askeri güçle hiç te zor sayılmaz. kontrolsüz büyüyen kanser gibi. ne kaldı geriye? hiç.
    onu yapan pek çok devlet var. roma imparatorluğu. ne kaldı roma imparatorluğundan geriye? hiç.
    ingilizler vakti zamanında dünyanın yarısına hükmediyorlardı.
    ne kaldı geriye? hiç.
Bu konunun tüm mesajları