Osmanlının sanat anlayışı bu yüzden sadece cami-sedir yaptırmakla Kısır kalmıştır. örneğin dünyada eşi benzeri olmayan köprü, bina, yerleşik düzen? surlar, Sarnıçlar bile bize bizanstan kalmıştır. onlarıda Gavur işi diye çürümeye terketmekteyiz hayla aynı mantıkla...
(Fazla siyasi oldu galiba dimi Rubber? değilse bu da egona ters düşmüş olabilir. ben silinsin diye yazıyorum zaten, yazdıklarımı silinmediğinde de endişeleniyorum; acaba silen arkadaşlara bişey mi oldu diye )