Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atam izindeyiz (muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut)

  • Single_FACTOR • 10 Ağustos 2006 18:03 • #508956
    bi kere osmanlıda Arapca yazmadıktan sonra o kitap kitap sayılmaz, sayılsada kimse arapca bilmediği için okunmaz, okuycak kitle olmuş olsa bile matba olmadığı için basılamaz.

    sonra yok bizim alimlerimiz var, bilim adamlarımız var diye övünenler çıkar. halbuki üvündüğümüz osmanlı bilim adamları;yabancı kültürlerin birikiminde ecnebilerin arşivleri sayesinde bilim adamı olmuş, kendilerini geliştirmiştir. kalk bununla övün sonra...
Bu konunun tüm mesajları