sonra yok bizim alimlerimiz var, bilim adamlarımız var diye övünenler çıkar. halbuki üvündüğümüz osmanlı bilim adamları;yabancı kültürlerin birikiminde ecnebilerin arşivleri sayesinde bilim adamı olmuş, kendilerini geliştirmiştir. kalk bununla övün sonra...