Önder ol bize artık be.O kadar güzel konuşuyorsun ki gidip tekerleği tekrar icad edesim geldi.Madem bu kadar kötü bir ülkede yaşıyorsun herşey taklit başkasının altyapısıyla edinilen şeyler durma burda.En sahtekar adamlar bu ülkede niye yaşıyorsun burada.Kim tutuyo seni.Madem bu kadar rahatsızsın sen yap birşeyler örnek ol birilerine.Hakimiyeti eline al.Çalışmayanı çıkar yurt dışına.Berberde gibi hissettim kendimi.