Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzisyenlerin toplu yaşamı nasıl olur

  • ibanetze • 9 Ağustos 2006 13:35 • #508769
    açıkçası iki sene Ploghman's lunch gurubu olarak üç kişi aynı evde kaldık ve aynı evde bi elektronik bateri 30 watt bass amfisi ve gitar bi de ortalama gitar amfisi ve bi elektro gitar da bizimle birlikte kalıyodu,çalışma da yaptık,geyik de yaptık hiç bi sorun olmadı..karşılıklı saygıyı koruduğunuz sürece hiç bi sorun olmaz,zaten bu sadece ev için değil bütün ilişki biçimlerinde böyledir bildiğiniz üzere..
Bu konunun tüm mesajları