-
napalım yani müzisyenler aynı evde oturuyosanız bizde toplanıp yemek yedik yani ne alaka ne gerek var
-
Bi deniycez bakalım :)
-
iyyy çöp ev olur orası
-
Öğrenciliğin bi gelsin, öğrenci evi nasıl olurmuş görmeni isterim:D
Hijyen yok, muhabbet çok!!
-
Öğrenci evi dediğin odur zaten :)
-
ayyy hiç de bile biz temiz tutarız evimiz siz erkeler pissinz:)
-
Birkaç sene sonra Eskişehir'e gel, beni bul:D
Öyle kesin hüküm verme.
-
Şincik , o kızın abisi sayılaraktan , senin gibi bi adamın yanına gitmesini yasaklıyorum ben :D Tehlikeye girmesini istemem :)
-
ne dediniz de yorumlar silinid??
-
açıkçası iki sene Ploghman's lunch gurubu olarak üç kişi aynı evde kaldık ve aynı evde bi elektronik bateri 30 watt bass amfisi ve gitar bi de ortalama gitar amfisi ve bi elektro gitar da bizimle birlikte kalıyodu,çalışma da yaptık,geyik de yaptık hiç bi sorun olmadı..karşılıklı saygıyı koruduğunuz sürece hiç bi sorun olmaz,zaten bu sadece ev için değil bütün ilişki biçimlerinde böyledir bildiğiniz üzere..