Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzisyenlerin toplu yaşamı nasıl olur

  • kare-te • 9 Ağustos 2006 02:07 • #508739
    napalım yani müzisyenler aynı evde oturuyosanız bizde toplanıp yemek yedik yani ne alaka ne gerek var
  • Soulforger • 9 Ağustos 2006 10:39 • #508751
    Bi deniycez bakalım :)
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 11:16 • #508756
    iyyy çöp ev olur orası
  • Necrophilliac • 9 Ağustos 2006 11:17 • #508758
    Öğrenciliğin bi gelsin, öğrenci evi nasıl olurmuş görmeni isterim:D

    Hijyen yok, muhabbet çok!!
  • Soulforger • 9 Ağustos 2006 11:58 • #508763
    Öğrenci evi dediğin odur zaten :)
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 12:03 • #508765
    ayyy hiç de bile biz temiz tutarız evimiz siz erkeler pissinz:)
  • Necrophilliac • 9 Ağustos 2006 12:21 • #508766
    Birkaç sene sonra Eskişehir'e gel, beni bul:D

    Öyle kesin hüküm verme.
  • Soulforger • 9 Ağustos 2006 12:22 • #508767
    Şincik , o kızın abisi sayılaraktan , senin gibi bi adamın yanına gitmesini yasaklıyorum ben :D Tehlikeye girmesini istemem :)
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 13:12 • #508768
    ne dediniz de yorumlar silinid??
  • ibanetze • 9 Ağustos 2006 13:35 • #508769
    açıkçası iki sene Ploghman's lunch gurubu olarak üç kişi aynı evde kaldık ve aynı evde bi elektronik bateri 30 watt bass amfisi ve gitar bi de ortalama gitar amfisi ve bi elektro gitar da bizimle birlikte kalıyodu,çalışma da yaptık,geyik de yaptık hiç bi sorun olmadı..karşılıklı saygıyı koruduğunuz sürece hiç bi sorun olmaz,zaten bu sadece ev için değil bütün ilişki biçimlerinde böyledir bildiğiniz üzere..