İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
müzisyenlerin toplu yaşamı nasıl olur
Soulforger
• 10 Ağustos 2006 20:13 •
#508974
Şimdilik mekan olarak Beyoğlu'nda bir yer tutmaya karar verdik. Gelen diğer arkadaşların isteklerine göre de kararımızı değiştirebiliriz.
Beklicem nickli arkadaşım , 2-3 değilde en az 5-6 kişi olacağız gibi gözüküyor evde. Sana uymayacak sanırım :(
agrinn
• 10 Ağustos 2006 20:18 •
#508976
bir bilir kişi olarak diyorum ki bu iş olur. hatta burada evsiz kedi ve köpekler var.onlarıda yollayayım yanınıza.siz ve komşular birbirinizi yerken,onlarda birbirini yer.
rastgele...
şey
• 10 Ağustos 2006 20:27 •
#508979
...
Soulforger
• 10 Ağustos 2006 20:30 •
#508980
Yalnız ben sen de ne tür bir kuyruk acısı var çözemedim. Kim ne yazsa negatif bir şey bulup baltalamaya çalışıyorsun. Ne tür bir insansın sen?
agrinn
• 10 Ağustos 2006 20:31 •
#508981
tamam o zaman kedi ve köpeklerimle bende geliyorum...
agrinn
• 10 Ağustos 2006 20:33 •
#508982
ben biraz öyle,biraz böyle, çoğunlukla da söyle bir insanım...
şey
• 10 Ağustos 2006 20:37 •
#508983
...
agrinn
• 10 Ağustos 2006 21:03 •
#508986
ayyy lütfen ya.beni de alın.bakın sokaktaki evsiz kedi ve köpekleri de toplamaya başladım bile.
herşey çok güzel olacak...
lena avrıl
• 10 Ağustos 2006 21:05 •
#508989
:):):):):)
şey
• 10 Ağustos 2006 22:01 •
#509000
...
«
1
2
3
4
5
»