Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzisyenlerin toplu yaşamı nasıl olur

  • Soulforger • 10 Ağustos 2006 20:13 • #508974
    Şimdilik mekan olarak Beyoğlu'nda bir yer tutmaya karar verdik. Gelen diğer arkadaşların isteklerine göre de kararımızı değiştirebiliriz.

    Beklicem nickli arkadaşım , 2-3 değilde en az 5-6 kişi olacağız gibi gözüküyor evde. Sana uymayacak sanırım :(
  • agrinn • 10 Ağustos 2006 20:18 • #508976
    bir bilir kişi olarak diyorum ki bu iş olur. hatta burada evsiz kedi ve köpekler var.onlarıda yollayayım yanınıza.siz ve komşular birbirinizi yerken,onlarda birbirini yer.
    rastgele...
  • şey • 10 Ağustos 2006 20:27 • #508979
    ...
  • Soulforger • 10 Ağustos 2006 20:30 • #508980
    Yalnız ben sen de ne tür bir kuyruk acısı var çözemedim. Kim ne yazsa negatif bir şey bulup baltalamaya çalışıyorsun. Ne tür bir insansın sen?
  • agrinn • 10 Ağustos 2006 20:31 • #508981
    tamam o zaman kedi ve köpeklerimle bende geliyorum...
  • agrinn • 10 Ağustos 2006 20:33 • #508982
    ben biraz öyle,biraz böyle, çoğunlukla da söyle bir insanım...
  • şey • 10 Ağustos 2006 20:37 • #508983
    ...
  • agrinn • 10 Ağustos 2006 21:03 • #508986
    ayyy lütfen ya.beni de alın.bakın sokaktaki evsiz kedi ve köpekleri de toplamaya başladım bile.
    herşey çok güzel olacak...
  • lena avrıl • 10 Ağustos 2006 21:05 • #508989
    :):):):):)
  • şey • 10 Ağustos 2006 22:01 • #509000
    ...