-
Valla o kadar kötü bir şey demedim.Yani ben kötü amaçla demiyorum hiçbir şeyi ama, yanlış anlaşılabiliyor demekki?:S
-
anlaşıldı zaten ne dediğin???
-
Daha önce dediğim gibi , proje çok güzel , msn'de konuşup ayrıntılar ortaya çıktıkça daha da hevesleniyor insan :)
-
...
-
Ha ara sıra takılmak için varım ben.
Ama para vermem. :9
-
Bu konudan güzel bir dizi çıkarmış aslında. Çalışmalar, anlaşmazlıklar, barışmalar, bar meseleleri vs vs.
Eğlenceli olacağa benziyor. Şimdiden başarılar.
-
ya valla hatta senaryoyu hemen kurdum ben ya siper bişi ama bir kızlar koymak lazım kuru kuru sizi kimse izlemez ya valla süper proje:)
-
Para yoksa sokmam seni içeri :)
-
eğer tutacağınız evde kimse kalmayacaksa ben kalırım.. tek başıma kira veriyorum şuan.. bütçe kısıtlı ve malum katkı kredisi de kesildi yaz dönemi olduğu için.. makul bir ücrete anlaşırız.. olaylar kesinleşmeye yakın bana garmes yoluyla ulaşırasnız sevinirim
kimse kalmayacaksa derken az kişi olacaksa dedim.. yoksa 2-3 kişiden birşey olmaz.. ayak uyudurmak zor oluyor da..
-
kız koaysanız fazla uzun sürmez yarışma :o)