Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzisyenlerin toplu yaşamı nasıl olur

  • Necrophilliac • 9 Ağustos 2006 13:39 • #508772
    Valla o kadar kötü bir şey demedim.Yani ben kötü amaçla demiyorum hiçbir şeyi ama, yanlış anlaşılabiliyor demekki?:S
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 14:08 • #508777
    anlaşıldı zaten ne dediğin???
  • Soulforger • 9 Ağustos 2006 17:17 • #508801
    Daha önce dediğim gibi , proje çok güzel , msn'de konuşup ayrıntılar ortaya çıktıkça daha da hevesleniyor insan :)
  • şey • 9 Ağustos 2006 18:05 • #508809
    ...
  • Noryth Aquanum • 9 Ağustos 2006 18:17 • #508812
    Ha ara sıra takılmak için varım ben.
    Ama para vermem. :9
  • Mino • 10 Ağustos 2006 02:30 • #508885
    Bu konudan güzel bir dizi çıkarmış aslında. Çalışmalar, anlaşmazlıklar, barışmalar, bar meseleleri vs vs.

    Eğlenceli olacağa benziyor. Şimdiden başarılar.
  • lena avrıl • 10 Ağustos 2006 14:06 • #508922
    ya valla hatta senaryoyu hemen kurdum ben ya siper bişi ama bir kızlar koymak lazım kuru kuru sizi kimse izlemez ya valla süper proje:)
  • Soulforger • 10 Ağustos 2006 14:52 • #508927
    Para yoksa sokmam seni içeri :)
  • beklicem321 • 10 Ağustos 2006 15:05 • #508928
    eğer tutacağınız evde kimse kalmayacaksa ben kalırım.. tek başıma kira veriyorum şuan.. bütçe kısıtlı ve malum katkı kredisi de kesildi yaz dönemi olduğu için.. makul bir ücrete anlaşırız.. olaylar kesinleşmeye yakın bana garmes yoluyla ulaşırasnız sevinirim
    kimse kalmayacaksa derken az kişi olacaksa dedim.. yoksa 2-3 kişiden birşey olmaz.. ayak uyudurmak zor oluyor da..
  • ibanetze • 10 Ağustos 2006 15:08 • #508929
    kız koaysanız fazla uzun sürmez yarışma :o)