eğer tutacağınız evde kimse kalmayacaksa ben kalırım.. tek başıma kira veriyorum şuan.. bütçe kısıtlı ve malum katkı kredisi de kesildi yaz dönemi olduğu için.. makul bir ücrete anlaşırız.. olaylar kesinleşmeye yakın bana garmes yoluyla ulaşırasnız sevinirim
kimse kalmayacaksa derken az kişi olacaksa dedim.. yoksa 2-3 kişiden birşey olmaz.. ayak uyudurmak zor oluyor da..