Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzisyenlerin toplu yaşamı nasıl olur

  • beklicem321 • 10 Ağustos 2006 15:05 • #508928
    eğer tutacağınız evde kimse kalmayacaksa ben kalırım.. tek başıma kira veriyorum şuan.. bütçe kısıtlı ve malum katkı kredisi de kesildi yaz dönemi olduğu için.. makul bir ücrete anlaşırız.. olaylar kesinleşmeye yakın bana garmes yoluyla ulaşırasnız sevinirim
    kimse kalmayacaksa derken az kişi olacaksa dedim.. yoksa 2-3 kişiden birşey olmaz.. ayak uyudurmak zor oluyor da..
Bu konunun tüm mesajları