Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzisyenlerin toplu yaşamı nasıl olur

  • agrinn • 10 Ağustos 2006 23:46 • #509010
    tüh demek ki senin de sansın yok:)
    oysa ankarada old school da ne eğlenirdik:)
  • şey • 11 Ağustos 2006 12:32 • #509105
    ...
  • şey • 13 Ağustos 2006 13:06 • #509447
    ...
  • hhippy • 13 Ağustos 2006 17:26 • #509507
    anarşik olur
  • şey • 15 Ağustos 2006 19:29 • #509752
    ...
  • lena avrıl • 15 Ağustos 2006 19:38 • #509761
    ya çok kalabalık ama herkse kavga çıkarırsa çok da verimli bir çalışma ortamı olmayabilir
  • Holy_Bastard • 15 Ağustos 2006 20:13 • #509775
    Ben varım orda , kavga mavga çıkmaz =)
  • agrinn • 15 Ağustos 2006 21:43 • #509785
    bende sizinleyim
  • Holy_Bastard • 15 Ağustos 2006 21:56 • #509787
    Hoşgeldin =)