Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

müzisyenlerin toplu yaşamı nasıl olur

  • şey • 8 Ağustos 2006 15:43 • #508614
    ...
  • Soulforger • 8 Ağustos 2006 17:41 • #508634
    Gelecek olan insanlara bağlı :) Ben kolay geçinir biriyim mesela , ama tek kişiyle bitmiyor iş :)
  • Necrophilliac • 8 Ağustos 2006 17:55 • #508635
    Kaç kişi olacağına ve tabi kişiliğe bağlı.. Ama fikir güzelde, bateri, bass, gitar, anfiler, geniş oda ister.Bir öğrenci evi için biraz lüks olur.Öğrenci değilseniz vazgeçin.. Ne işiniz var yahu:D Daracık evde 8 tane adam:D
  • Noryth Aquanum • 8 Ağustos 2006 18:11 • #508638
    Olmaz bence.
  • kare-te • 8 Ağustos 2006 19:39 • #508656
    saçma
  • PoWe • 8 Ağustos 2006 21:38 • #508682
    olabilir hocam, projeyi ihmal etmezseniz, ve sürdürebilirseniz, bir yıl sonra liseyi bitirip istanbula yerleşicem, o zaman gelebilirim zaten bi tek konservatuar okuyacağım..
  • karabasan_gzem • 9 Ağustos 2006 00:08 • #508711
    neden olmasın bi denemek lazım
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 00:21 • #508722
    hepsi kendini müziğe adamış adamlar olursa sanatsal açıdan bilemem ama ev çok pis olur kesin:)
  • şey • 9 Ağustos 2006 01:38 • #508729
    ...
  • gokcen • 9 Ağustos 2006 01:42 • #508730
    imkansız
    anlaşsanız komşular çıldırır
    onlar çıldırmasa anlaşamazsınız
    ..........
    velhasıl,imkansız...