-
...
-
Gelecek olan insanlara bağlı :) Ben kolay geçinir biriyim mesela , ama tek kişiyle bitmiyor iş :)
-
Kaç kişi olacağına ve tabi kişiliğe bağlı.. Ama fikir güzelde, bateri, bass, gitar, anfiler, geniş oda ister.Bir öğrenci evi için biraz lüks olur.Öğrenci değilseniz vazgeçin.. Ne işiniz var yahu:D Daracık evde 8 tane adam:D
-
Olmaz bence.
-
saçma
-
olabilir hocam, projeyi ihmal etmezseniz, ve sürdürebilirseniz, bir yıl sonra liseyi bitirip istanbula yerleşicem, o zaman gelebilirim zaten bi tek konservatuar okuyacağım..
-
neden olmasın bi denemek lazım
-
hepsi kendini müziğe adamış adamlar olursa sanatsal açıdan bilemem ama ev çok pis olur kesin:)
-
...
-
imkansız
anlaşsanız komşular çıldırır
onlar çıldırmasa anlaşamazsınız
..........
velhasıl,imkansız...