evet geçenlerde tartışıyordumda evde arkadaşlarla,iskoçyada bir konser izliyordum sanırım robie williams konseri idi!kalabalığa şaşırdım ve dedim ki bence bu kalabalığı İstanbulda yalnızca ^^U2^^ toplayabilir dedim,ve farklı sesler çıktı?sizce bir stadyum konserinde yaHUTık alanda istanbulda bu kadar kişi toplanabilirmi bunu başarırsa kim başarır?
1992=tina turner(şükrü saracoğlu)
1994=madonna(inönü)
1996=metallica(ali sami yen) bunlar tarihleri yanlış olabilir ama 20 bin i bile zor buldular
bence ya ^^U2^^,YAHUT LİNKİNPARK AZ BİRAZ GREEN DAY!!