Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul'da 100 bin kişilik seyirci grubunu hangi sanatçı yada grup toplar!

  • sandiago ramon • 9 Ağustos 2006 17:17 • #508802
    evet geçenlerde tartışıyordumda evde arkadaşlarla,iskoçyada bir konser izliyordum sanırım robie williams konseri idi!kalabalığa şaşırdım ve dedim ki bence bu kalabalığı İstanbulda yalnızca ^^U2^^ toplayabilir dedim,ve farklı sesler çıktı?sizce bir stadyum konserinde yaHUTık alanda istanbulda bu kadar kişi toplanabilirmi bunu başarırsa kim başarır?

    1992=tina turner(şükrü saracoğlu)

    1994=madonna(inönü)

    1996=metallica(ali sami yen) bunlar tarihleri yanlış olabilir ama 20 bin i bile zor buldular


    bence ya ^^U2^^,YAHUT LİNKİNPARK AZ BİRAZ GREEN DAY!!
  • Necrophilliac • 9 Ağustos 2006 17:26 • #508803
    Children of Bodom olabilir.Doğru yer ve zamanda olursa Slayer veya Destruction'da toplayabilir.ama C.O.B.'ı artık daha fazla insan dinliyor, ben C.O.B. derim.
  • beklicem321 • 9 Ağustos 2006 17:40 • #508804
    Hiç zannemiyorum COB filan gelse bile stadyum dolduracak kadar bir kitleye hitab edemez.. Tabi bundaki en büyük etken yine bilet fiyatları olacaktır büyük ihtimalle. Mesela;
    Metallica yine gelse ve bilet fiyatları uçuk kaçık olmazsa büyük boşluklar oluşmaz. Slayer gelse Yedikule'yi bile dolduracağına inanmıyorum ki Deftones geldi yedikuleye fiyatlar 50YTL idi. 2-3bin kişi anca vardı..
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 17:42 • #508805
    ben bi grup tanıyorum ama şu an değil ilerde:)
  • Necrophilliac • 9 Ağustos 2006 17:43 • #508806
    Dedim ya, doğru yer ve zaman.

    Herşeyden önce deftones ve Slayer'ı aynı keseye koymamak lazım.

    Metallica bugün fiyatlar yüzünden doluramaz, muhtemelen Slayer'da..

    Ama Destruction daha düzgün bir zamanda gelseydi çok daha iyi olabilirdi.Ve herkes İstanbul'a gelsede bence Ankara çok daha iyi bir seçim.
  • BENEN • 9 Ağustos 2006 17:58 • #508808
    istanbulda 100 bin i hangi yabancı toplayabilir bilmem ama Ankarada 500 bin i toplamış bir Zülfü Livaneli var ülkemizde...
  • Soulforger • 9 Ağustos 2006 18:17 • #508810
    Ben de tanıyorum sanırım o grubu :) Eğer aynı gruptan bahsediyosak...
  • Soulforger • 9 Ağustos 2006 18:17 • #508811
    İbrahim Tatlıses , İsmail YK ...
  • Noryth Aquanum • 9 Ağustos 2006 18:19 • #508813
    Tatlıses toplar.
    Pink Floyd tam kadro gelse toplayabilir.Yurtdışından gelecekler 10 milyonu bulur zaten hoho.
  • karabasan_gzem • 9 Ağustos 2006 18:32 • #508815
    konser bedava olsa bi ihtimal dolabilir