Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul'da 100 bin kişilik seyirci grubunu hangi sanatçı yada grup toplar!

  • Single_FACTOR • 9 Ağustos 2006 22:49 • #508846
    Tarkan toplar
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 23:08 • #508847
    evet avusturyada 200.000 kişi geldi ona yakışır da :)
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 23:09 • #508848
    öff hayal kurmak da yasak:):)
  • beklicem321 • 9 Ağustos 2006 23:16 • #508849
    hayal kurmak.. kendimi kasmama gerek yok.. olmayacaksa neden düşünüpte olmayacağı aklıma tekrar gelince sinirlerim bozlsun ki? bence sen de denemelisin..
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 23:19 • #508850
    hayal kurmadan yaşamanın mümkün olduğunu söylemeye çalışıyosun ?
  • beklicem321 • 9 Ağustos 2006 23:20 • #508851
    evet. aynen öyle.. haya kurmak yapamayacağın anlamına gelir bir bakıma yoksa neden hayal kurasın ki.. zaten yaparsın onu gerek kalmaz.. bir bakıma yenilgiyi kabullenmemek gibi.
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 23:23 • #508852
    aaaaa olur mu ki öyle ama hayallerin isteklerindir ve amaçsız insan rüzgarda savrulan tozlara benzerler

    garmesi unuttuk yine:)
  • beklicem321 • 9 Ağustos 2006 23:25 • #508853
    ilgili arkadaş silerse sevinirim...
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 23:28 • #508854
    bir de bir ricam var kırmızı kırmızı yapmak yerine toptan silseler yerde kaplamasa olmaz mı ki?
  • brakula • 10 Ağustos 2006 02:20 • #508883
    bence u2 da green day de toplayamaz
    en fazla 10 bin