-
Tarkan toplar
-
evet avusturyada 200.000 kişi geldi ona yakışır da :)
-
öff hayal kurmak da yasak:):)
-
hayal kurmak.. kendimi kasmama gerek yok.. olmayacaksa neden düşünüpte olmayacağı aklıma tekrar gelince sinirlerim bozlsun ki? bence sen de denemelisin..
-
hayal kurmadan yaşamanın mümkün olduğunu söylemeye çalışıyosun ?
-
evet. aynen öyle.. haya kurmak yapamayacağın anlamına gelir bir bakıma yoksa neden hayal kurasın ki.. zaten yaparsın onu gerek kalmaz.. bir bakıma yenilgiyi kabullenmemek gibi.
-
aaaaa olur mu ki öyle ama hayallerin isteklerindir ve amaçsız insan rüzgarda savrulan tozlara benzerler
garmesi unuttuk yine:)
-
ilgili arkadaş silerse sevinirim...
-
bir de bir ricam var kırmızı kırmızı yapmak yerine toptan silseler yerde kaplamasa olmaz mı ki?
-
bence u2 da green day de toplayamaz
en fazla 10 bin