-
İsterse 200 ytl olsun , dolar.
Uça uça gelirler , akın akın gelirler Alamanyalardan , Amarikalardan , İngilterelerden...
Ha yerli seyirci olacak sadece denirse , 50 ytl. olursa bilet fiyatları , belki.
Edit : Dolmaz 50 ytl. olursa.
-
cob 10bin toplarsa dua etsin
-
metallica gelse bilet fiyatı 200 den aşağı olmaz.ama yine 50 bin filan toplarlar.100 bin zor ama.fiyatlara bağlı işte.
-
almanyadan amerikadan ingilterden kalkıp türkiyeye geliceklerini pek sanmıyorum türkiyeye gelen sanatçı oraya da gidiyodur heralde ama bilmiyorum belki olabilir dediğin.
türkiyede biletler 50 milyon bile olsa (ki o stadı o kadar doldurabilicek nitelikte olan kimse o fiyata gelmez) ilgilenen olurmu şüpheli çok sevgili Türk halkı o parayı ancak futbola verir acımadan
sözüm meclisten dışarı
-
hayır tanımıyosun salla yaa biraz salladım ben de olmaz 100 bin oh öcümü de aldım:)
-
İbrahim Tatlıses toplar;)Orası kesin..ama rock bünyesinde diye sorarsan -ki sormamışsın-girişler ücretsiz olursa metallica ya da iron maiden toplar 100.000 kişi..gördük ki ne slayer ne overkill ne de in flames topladı:(
belki korn,sliknot,rammstein ya da 50centte toplyabilir ama..
-
eminem gelsin gitmezsem...
-
senden korkulur.. bu organizasyon size verilirse kimleri getirirdiniz?
-
tabıkı velvet revolver ya da metallica ama eger joe satriani gelirse 300 bin 400 bin i toplar ( toplayamaz bu ulkede ama bızım kı hayal ıste..) olmadı ben alırım butun bıletlerı a.g
-
tatuya
şahsıma özel konser verdirtirim:):):)