Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul'da 100 bin kişilik seyirci grubunu hangi sanatçı yada grup toplar!

  • Noryth Aquanum • 9 Ağustos 2006 18:35 • #508816
    İsterse 200 ytl olsun , dolar.
    Uça uça gelirler , akın akın gelirler Alamanyalardan , Amarikalardan , İngilterelerden...
    Ha yerli seyirci olacak sadece denirse , 50 ytl. olursa bilet fiyatları , belki.
    Edit : Dolmaz 50 ytl. olursa.
  • ReigN13 • 9 Ağustos 2006 18:42 • #508817
    cob 10bin toplarsa dua etsin
  • ReigN13 • 9 Ağustos 2006 18:43 • #508818
    metallica gelse bilet fiyatı 200 den aşağı olmaz.ama yine 50 bin filan toplarlar.100 bin zor ama.fiyatlara bağlı işte.
  • karabasan_gzem • 9 Ağustos 2006 18:46 • #508819
    almanyadan amerikadan ingilterden kalkıp türkiyeye geliceklerini pek sanmıyorum türkiyeye gelen sanatçı oraya da gidiyodur heralde ama bilmiyorum belki olabilir dediğin.
    türkiyede biletler 50 milyon bile olsa (ki o stadı o kadar doldurabilicek nitelikte olan kimse o fiyata gelmez) ilgilenen olurmu şüpheli çok sevgili Türk halkı o parayı ancak futbola verir acımadan
    sözüm meclisten dışarı
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 19:04 • #508825
    hayır tanımıyosun salla yaa biraz salladım ben de olmaz 100 bin oh öcümü de aldım:)
  • acatalepsyst • 9 Ağustos 2006 20:26 • #508827
    İbrahim Tatlıses toplar;)Orası kesin..ama rock bünyesinde diye sorarsan -ki sormamışsın-girişler ücretsiz olursa metallica ya da iron maiden toplar 100.000 kişi..gördük ki ne slayer ne overkill ne de in flames topladı:(
    belki korn,sliknot,rammstein ya da 50centte toplyabilir ama..
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 20:34 • #508828
    eminem gelsin gitmezsem...
  • beklicem321 • 9 Ağustos 2006 20:36 • #508829
    senden korkulur.. bu organizasyon size verilirse kimleri getirirdiniz?
  • paRacHuTe_ • 9 Ağustos 2006 20:50 • #508830
    tabıkı velvet revolver ya da metallica ama eger joe satriani gelirse 300 bin 400 bin i toplar ( toplayamaz bu ulkede ama bızım kı hayal ıste..) olmadı ben alırım butun bıletlerı a.g
  • lena avrıl • 9 Ağustos 2006 21:05 • #508833
    tatuya
    şahsıma özel konser verdirtirim:):):)