Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gitar çalmak yetenek mi, yoksa çalışırsa herkes çalar mı?

  • Soulforger • 10 Ağustos 2006 10:33 • #508893
    Beyin lazım değil , bak ben çalabiliyorum :P

    Neyse konuya gelirsek , "yeteneğim yok , o yüzden gitar çalamıyorum" lafına her zaman uyuz olmuşumdur. Gitar çalmak özel bir yetenek gerektirmez ki! Ne kadar çok çalışırsan o kadar iyi bir gitarist olursun. Peki yeteneğin hiç mi bir etkisi yok? Var tabii ki , ama negatif değil pozitif yönde. Daha hızlı öğrenebilirsin , daha iyi çalarsın , tekniğin daha iyi oturur. Zaten adı üstünde "yetenek" :) "Yeteneğim yoktu , bıraktım gitarı" diyenelerin hemen hemen hepsi gitarı yeteri kadar sevmemiş ve bu yüzden yeteri kadar çalışmamış olanlardır :)
Bu konunun tüm mesajları