sanırım gitar çalmak sadece beyni 4 loba bölersek 3 lobunu geliştiriyormuş ama en çok piyonoda arttıyordu galiba. çünkü 10 parmak:D artı pedallar:D. gitarda sol elden bir gelişiyor zaten en çok o etkiliyor sonra sağ el en sonda beyni kullanmaydı galiba yanlışım varsa kusura bakmayın aklımda böyle kalmış:D