Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gitar çalmak yetenek mi, yoksa çalışırsa herkes çalar mı?

  • apokalipx • 10 Ağustos 2006 10:42 • #508895
    sanırım gitar çalmak sadece beyni 4 loba bölersek 3 lobunu geliştiriyormuş ama en çok piyonoda arttıyordu galiba. çünkü 10 parmak:D artı pedallar:D. gitarda sol elden bir gelişiyor zaten en çok o etkiliyor sonra sağ el en sonda beyni kullanmaydı galiba yanlışım varsa kusura bakmayın aklımda böyle kalmış:D
Bu konunun tüm mesajları