Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gitar çalmak yetenek mi, yoksa çalışırsa herkes çalar mı?

  • Necrophilliac • 10 Ağustos 2006 11:10 • #508898
    Ya yetenek gitarda pek işlemez.Diyelim ki yeteneğin var, ne yapıcan?6 yaşında gitara mı başlıycan?Bi kere parmakların daha olmamış olur gençken.O kadar ince parmakla çalamazsın.

    Yetenekte Muhammed Suiçmez gibilerinde var(bkz. hiçbir eğitimi olmadan baterisinden gitarına Onset of Putrefaction'ı yazan çılgın Türk) Sende de olmayıversin:D

    Yeteneği boşver, inek gibi çalış, tekniğini geliştir..
Bu konunun tüm mesajları