valla arkadaşlar ben 6-7 ay önce bir arkadaşla birlikte başladım kendisi günde 1-2 saat uraşıyodu gitarla ben kafadan 8 saat fark atmış durumdayım ona kendisi de yeteniklisin felan diyordu yok dedim ne alaksı sen az çalışıyorsun hevesen az ben çok dedim olay galiba hırs da bitiyor..