Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gitar çalmak yetenek mi, yoksa çalışırsa herkes çalar mı?

  • thief123 • 10 Ağustos 2006 11:36 • #508902
    valla arkadaşlar ben 6-7 ay önce bir arkadaşla birlikte başladım kendisi günde 1-2 saat uraşıyodu gitarla ben kafadan 8 saat fark atmış durumdayım ona kendisi de yeteniklisin felan diyordu yok dedim ne alaksı sen az çalışıyorsun hevesen az ben çok dedim olay galiba hırs da bitiyor..
Bu konunun tüm mesajları