Eğitim almış herkes iyi resim çizebilir.. Herkes Van Gogh olamaz, ama herkes J.S. Bach'ta olamaz..
İyi gitar çalmak istiyorsan çalışman yeterli.. Mantıklı düşününce, resim çizmek içinde gördüğün şeyleri çizmeye çalışmak, birinden perspektif, gölge konusunda ders almak yeterli olacaktır.