Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gitar çalmak yetenek mi, yoksa çalışırsa herkes çalar mı?

  • w-butterfly • 11 Ağustos 2006 00:19 • #509019
    iyi niyetine verebilirmiyim bu kutlamayı yoksa aksini düşünebilir miyim? eğer iyi niyetliysen eyvallah diyeceğim ;yok eğer aksi ise benim de yazılacak bir kaç sözüm olacak.......
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 00:25 • #509022
    kabus gibisin ama yanlış kişilere bulaşıyosun(kendimden bahsetmiyorum ben seviyorum aslında seni sor istersen)bak fena sonun bence valla ben bişi yapamam ama neyse
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 10:48 • #509093
    Eğitim almış herkes iyi resim çizebilir.. Herkes Van Gogh olamaz, ama herkes J.S. Bach'ta olamaz..

    İyi gitar çalmak istiyorsan çalışman yeterli.. Mantıklı düşününce, resim çizmek içinde gördüğün şeyleri çizmeye çalışmak, birinden perspektif, gölge konusunda ders almak yeterli olacaktır.
  • kkurt • 11 Ağustos 2006 11:06 • #509094
    biraz yukarıya bakarsan 'ne demek bu yetenek bilen var mı' diye yazdığımı görürsün.
    yetenek birşeyi yapabiliyor olmak demektir. yani sebep değil sonuçtur. netice itibari ile öğrenme süreci açısından hiçbirşey ifade etmez. yani halihazırda öğrenmiş olan 'yeteneklidir', öğrenmekte olan değil. örnekmekte olanlardan biri diğerinden daha yetenekli görünüyorsa, o daha fazlasını öğrendiği için öyledir. daha fazlasını öğrenmiştir çünkü daha fazla ilgilidir, daha fazla yetenekli olduğundan değil.

    "daha fazla yetenekli olduğu için daha fazla öğrendi" demek, "öğrendiği için öğrendi" demek gibi saçma bir ifadedir.
  • w-butterfly • 11 Ağustos 2006 11:54 • #509101
    sayın kkurt eyvallah işte budur......ben de sana başarılar diliyorum.
  • lena avrıl • 12 Ağustos 2006 13:29 • #509319
    boşver aramızda:P
  • ixeons • 12 Ağustos 2006 13:50 • #509322
    http://bilenkazanir.mynet.com/?e=hbln1

    http://bilenkazanir.mynet.com/?e=hbln1
  • Noryth Aquanum • 12 Ağustos 2006 20:46 • #509346
    http://bilenkazanir.mynet.com/?e=hbln1

    Şimdi o değil de , pratik yapmak çok önemliymiş , bugün bizzat gördüm.Tatildeydim 10 gündür , döndüğümde bi baktım , dökülüyorum resmen.Hemen açıyoruz Gilbert abimizin eğitim vidyolarını , ısındırıyoruz parmakları.
  • ASPRYN • 18 Ağustos 2006 11:22 • #510243
    Eğer çalışırsan Paul Gilbert'in, Malmsteen'in falan en hızlı sololarını çalabilirsin ama öyle sololar besteleyebilir misin? Müzik bir binaysa besteciler mimar, mühendisler ise müzisyenler oluyor. Herkes çalısarak mühendis olabilir ama mimar olmak için belli bir estetik anlayışına sahip olmak gerekiyor. Herkes çok çalışırsa bir enstrumanı çok çok iyi çalabilir ama iyi bir besteci olabilir mi? Youtube a girin petrucci, satriani sarkılarını çalan onlarca gitarist var. Peki neden onlar değil de satriani meşhur?...
  • grup düşeş • 18 Ağustos 2006 12:04 • #510244
    BENCE BİRAZDA YETENEK İŞİ VE BANA GÖRE EN İYİ GİTARİST BİR TÜRK 70 ÜLKEDE ÖDÜL ALMIŞ "HASAN CİHAT ÖRTER" AKSİNİ İDDİA EDEN VARSA SİTESİNE GİRSİN BAKSIN