Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gitar çalmak yetenek mi, yoksa çalışırsa herkes çalar mı?

  • ASPRYN • 18 Ağustos 2006 11:22 • #510243
    Eğer çalışırsan Paul Gilbert'in, Malmsteen'in falan en hızlı sololarını çalabilirsin ama öyle sololar besteleyebilir misin? Müzik bir binaysa besteciler mimar, mühendisler ise müzisyenler oluyor. Herkes çalısarak mühendis olabilir ama mimar olmak için belli bir estetik anlayışına sahip olmak gerekiyor. Herkes çok çalışırsa bir enstrumanı çok çok iyi çalabilir ama iyi bir besteci olabilir mi? Youtube a girin petrucci, satriani sarkılarını çalan onlarca gitarist var. Peki neden onlar değil de satriani meşhur?...
Bu konunun tüm mesajları