biraz yukarıya bakarsan 'ne demek bu yetenek bilen var mı' diye yazdığımı görürsün.
yetenek birşeyi yapabiliyor olmak demektir. yani sebep değil sonuçtur. netice itibari ile öğrenme süreci açısından hiçbirşey ifade etmez. yani halihazırda öğrenmiş olan 'yeteneklidir', öğrenmekte olan değil. örnekmekte olanlardan biri diğerinden daha yetenekli görünüyorsa, o daha fazlasını öğrendiği için öyledir. daha fazlasını öğrenmiştir çünkü daha fazla ilgilidir, daha fazla yetenekli olduğundan değil.
"daha fazla yetenekli olduğu için daha fazla öğrendi" demek, "öğrendiği için öğrendi" demek gibi saçma bir ifadedir.