Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gitar çalmak yetenek mi, yoksa çalışırsa herkes çalar mı?

  • apokalipx • 10 Ağustos 2006 12:56 • #508912
    suhahahahha:D kesinlikle ya da ben yeni başladım zaten denir:P
  • Soulforger • 10 Ağustos 2006 13:05 • #508914
    Bir tanesini unuttunuz :

    "Ya öyle arada sırada elime alırdım yani , bir kaç ay oldu çalışmaya başlayalı" :)
  • w-butterfly • 10 Ağustos 2006 13:37 • #508916
    arkadaşlar tek gitar için değil bütün enstrümanlar ilgi ister yetenek en son aşamadır
  • kkurt • 10 Ağustos 2006 13:44 • #508917
    arkadaşlar tek gitar için değil bütün enstrümanlar ilgi ister yetenek en son aşamadır


    yetenek kelimesinin anlamsızlığını perçinleyen bu cümlenin sahibini kutlar, başarılarının devamını dileriz.
  • lena avrıl • 10 Ağustos 2006 13:57 • #508918
    bu soru inanılmaz derecede tanıdık ya niyeyse???
  • karabasan_gzem • 10 Ağustos 2006 14:04 • #508920
    insan çalıştıktan sonra yapamıyacağı hiçbir şey olamaz
  • apokalipx • 10 Ağustos 2006 21:36 • #508993
    nerden tanıdık?
  • thief123 • 10 Ağustos 2006 21:40 • #508995
    olur hoca muhakkak olur sen merak etme
  • karabasan_gzem • 10 Ağustos 2006 23:39 • #509008
    bana olmadı olursa düşünürüz çaresini
  • agrinn • 11 Ağustos 2006 00:01 • #509013
    şimdi ben çift kişililiyim.
    birincisi(adı hüsnü)yetenek gerekli diyor.
    ikincisi(adı hüsnüye olmakta)çok çalışmakla olur bu iş diyor.
    ikisinin aritmetik ortalaması:
    yetenek+çok çalışmak=iyi gitar çalmak
    şimdi bende bir soru soruyorum:resim yapmak için çok çalışmak mı lazım yoksaaaaaaaa yetenek mi?
    apokalipx bana mutluluğun resmini çizebilir misin???????
    eğer cevabın evetse bunun nedeni çok çalışmış olmandan mı yoksaa çok yetenekli olmandan mı kaynaklanıyor...
    cevap ver