şimdi ben çift kişililiyim.
birincisi(adı hüsnü)yetenek gerekli diyor.
ikincisi(adı hüsnüye olmakta)çok çalışmakla olur bu iş diyor.
ikisinin aritmetik ortalaması:
yetenek+çok çalışmak=iyi gitar çalmak
şimdi bende bir soru soruyorum:resim yapmak için çok çalışmak mı lazım yoksaaaaaaaa yetenek mi?
apokalipx bana mutluluğun resmini çizebilir misin???????
eğer cevabın evetse bunun nedeni çok çalışmış olmandan mı yoksaa çok yetenekli olmandan mı kaynaklanıyor...
cevap ver