Bazı gruplar var, artık misyonunu doldurdu, işte onlar dağılmalı bence; tabi biraz olsun kendilerine saygıları varsa...
metallica, manowar, cradle of filth, guns'n'roses, korn (bu hiç kurulmamalıydı ama zararın neresinden dönsek kar), blind guardian, iced earth...
Şimdilik bu kadar aklıma gelince eklerim tekrar.